ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelutaidot

Meidän mielestämme hyvä asiakaspalvelu hiusalalla tarkoittaa  palvelua tasapuolisesti, tulee olla kohtelias, pitää osata kuunnella, pitää huomioida kaikki,  olla rehellinen ja ammattilainen. Täytty hymyillä asiakkaalle, olla ystävällinen ja sosiaalinen. Asiakaspalvelun pitäisi olla sama kaikille. Jos asiakkaalle tarvitsee apua, voit auttaa, mutta ei hengitä niskaan. Ei tarvitse olla tunkeileva. Pitää olla myönteinen suhtautuminen työhön ja asiakkaan. Täytyy olla suvaitsevainen kaikille asiakkaille, riippumatta kansakunnan ja uskonnon. Parturi- kampaajalla pitää olla huoliteltu olemus ja saada hyvät käytöstavat. Että asiakaspalvelu olisi täydelinen, parturi-kampaaja pitäis olla määrätietoinen, rehellinen, ammattittaitoinen ja saada hyvä kokemus. Täytyy puhua asiakkaan kanssa, sitten ymmärtää oikein asiakkaan toive ja suositella jotain, mikä asiakkaalle sopii. Antaa asiakkaalle neuvoja kotiin hoidoista ja tuotteista.

Asiakaslähtöisyys tarkoittaa, että kaikki asiakkaat ovat erilaiset ja jokainen on yhtä tärkeä. On tärkeää, että asiakkaan arvokkuuden tunne säilyy ja että asiakkaan yksilölliset tarpeet ja omat toivomukset otetaan huomioon, kun tehdään häntä koskevia päätöksiä.

kirjoittanut Kristina

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *